Even uitblazen... !
28 juli 2025 - Nassereith, Oostenrijk
Hey,
Het is nu maandag 28/7, bijna 12u30 en we hebben eens wat rust hier.
Deze voormiddag is Arthur boodschappen gaan doen en heb ik wat huishouden gedaan. Doris is verwoed bezig met het schrijven van boeken, maar we hebben ook al samen gespeeld.
En er is ook nog eens tijd voor een verhaaltje hier.
We stellen het goed. Alleen is het wat moeilijk plannen met het weer dat eigenlijk quasi onvoorspelbaar is. Als we zouden afgaan op het weerbericht voor de komende week zouden we evengoed naar huis kunnen gaan (regen regen en nog eens regen), maar we proberen ons niet te laten doen en soms valt het dan ineens veel beter mee dan verwacht en is zelfs de zon daar. Raar klimaat hier.
Wat hebben we nog gedaan?
* Zaterdag Innsbrück bezocht. Leuke stad. Geshopt, terrasje gedaan en Tirol Experience gedaan. Soort VR-belevenis over de geschiedenis van Tirol. Tof!
* Vrijdag heeft Arthur een brouwerij bezocht, zijn we gaan zwemmen in Telfs en hebben we 's avonds een Musikavond op restaurant meegepikt met schlagers. Heerlijk :p.
* Gisteren de Rosengartenschlucht bedwongen. Dat is een fikse beklimming van 1,5 km (250 m stijgen) langs het verloop van een waterval tussen 2 rotswanden in. Prachtig! En Doris was niet te stoppen (haar energie om te wandelen wisselt en is soms even onvoorspelbaar als het weer haha :p). Daarna hebben we de kabelbaan genomen tot bijna aan de top van de Alpjoch, maar de scenery was wisselend, we zaten soms gewoon in een wolk en zagen dan niets dan wit (zie foto). Dan nog eens met de Alpine Coaster en de bus terug naar beneden. 'S avonds Chinees gaan eten.
Er is hier enorm veel te beleven. Maar af en toe wat rust moet ook kunnen.
Liefs en groetjes tot bij jullie!❤️. Norie. X!
Foto’s
2 Reacties
-
Rita Vanden Driessche:28 juli 2025Tof! Ook hier is het weer onvoorspelbaar, maar voor de Brugse contreien in ons voordeel: amper regen gehad. Geniet verder, ook wij gaan straks op stap (letterlijk dan): met vrienden wandelen in Torhout. Groetjes
-
Eleonora:29 juli 2025Tof! Geniet ervan. :-). Hier vandaag ook weer chance eigenlijk! Ondanks slechte voorspellingen...
